Best serials

by - října 24, 2016

Ahoj všichni! Jsem nemocná, takže jsem opět propadla nudě a když se nudím, začnu koukat na nejrůznější seriály. V tomto článku bych vám ráda představila mé seriálové oblíbence.


Prolhané krásky/Pretty little liars

Seriál natočený podle knižní předlohy od Sarah Shepard. Než jsem začala seriál sledovat, měla jsem ty knížky přečtené už tři a musím říct, že hraná verze se mi v tomto případě líbí o moc víc, než ta knižní. Pokud byste tento seriál neznali, tak je o tom, že se čtyřem dívkám Arie, Hanně, Emily a Spencer ztratí jejich nejlepší kamarádka a zároveň vůdkyně jejich party. O rok později se kamarády znovu setkávají a začínají dostávat zprávy od "A", která vyhrožuje, že odhalí jejich největší tajemství, o kterých si myslely, že ví pouze Alison, bývalá vůdkyně party. Nejdříve si myslí, že "A" je Alison, ale poté co policie nalezne její tělo, si uvědomí, že někdo jiný plánuje zničit jejich život.
Občas mi připadá, že se v seriálu objevují poněkud nereálné scény, ale stejně je to super podívaná.







Super drbna/Gossip girl

Na tenhle seriál jsem začala koukat teprve nedávno na doporučení mojí kamarádky Aničky. Zatím jsem teprve na první sérii, ale do toho příběhu jsem se naprosto zamilovala. Seriál začíná tím, že se zpět na Manhattan vrací z internátní školy bývalá školní královna Serena. Chvilku po návratu však zjišťuje, že už nic není takové, jaké to bylo dřív. Seriálem vás provází ”Super drbna”, která píše blog právě o životě Manhattanské smetánky.
Seriál mi je asi hodně blízký proto, že mi některé postavy hodně připomínají mé přátele, ale také mé nepřátele.






Futurama, Simpsonovi, Griffinovi, Cleveland show

Už odmala jsem ujetá na animáky a nestydím se za to. Tyhle čtyři seriály mi budou prostě blízké navždy. Někdo to hodně odsuzuje a někdo naopak miluje. Myslím, že na Simpsonovi koukám tak od šesti let a ty ostatní seriály jsem začala postupně nabalovat. Vždycky, když se potřebuji odreagovat, kouknu se na jeden díl od každého, pokud mám tedy čas.



Jak jsem poznal vaši matku/How I met your mother

Myslím, že tenhle seriál zůstane mým nejoblíbenějším už navěky. Shlédla jsem všechny série od začátku až do konce třikrát a stále mě to baví. Děj popisuje život čtyř přátel Teda, Barnyeho, Lilly a Marshalla, ale zaměřuje se především na to, jak Ted hledá svou vysněnou lásku. Ted celý příběh jakoby vypráví svým dětem.
Do seriálu jsem se tak moc zamilovala asi proto, že mi je docela blízké Tedovo hledání té pravé.





A jaké jsou vaše nejoblíbenější seriály? :)

You May Also Like

4 komentářů

  1. S Gossip Girl jsem přežila pubertu a doteď se k ní ráda vracím, když je nálada:)

    Jinak za mě vedou klasiky jako přátelé a Gilmorky, ty nikdy neomrzí.
    A z těch nenovějších určitě Stranger Things :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stranger Things neznám, tak se určitě podívám :)

      Vymazat
  2. Gossip je z týchto jednoznačne môj favorit! :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat