Můj rok 2016

by - prosince 31, 2016

Ahoj všichni! Za chvilku tu máme Nový rok a já jsem si řekla, že přidám nějaký článek, který můj uplynulý rok nějak shrne. Tento článek už jsem u pár blogerek viděla a moc se mi ten nápad líbí :). Článek se bude skládat především z fotek, protože kdybych vám tu měla rozepisovat vše, co se mi v roce 2016 přihodilo, asi bych tu byla do zítra. Snad se vám fotky budou líbit :)

Leden

školní výlet

moje kočička Princezna :)

 Únor


Březen


výměna s německým Rottweilem - česká fáze

narozeniny naší třídní profesorky :)

Duben


mistrovství ČR

školní hippie focení

výměna s německým Rottweilem - německá fáze

Květen


Červen


Kostnice

Rýnské vodopády

Bern


 Olympijské muzeum v Laussane

Luzern

Ledovec ve Francii

Ženeva

 Červenec


Tábor :)


Srpen


Soustředění v Borotíně


Září



Říjen



škola v přírodě Svor


Listopad



Prosinec


koncert sboru


vystoupení na školní besídce

místo basketu je ze mě floorbalistka :)

a nakonec... Šťastný Nový rok!!!!

Vybírání fotek do článku mě šíleně bavilo, tak zase za rok :D.. 

You May Also Like

2 komentářů