First running day

by - února 25, 2017

Ahoj všichni! Dnes bylo venku opravdu moc krásně a tak jsem se rozhodla, že si po dlouhé zimě poprvé zajdu zaběhat. Ano, vím že můžu běhat i v chladném počasí, ale mně to nevyhovuje a většinou mě potom bolí v krku. 


Myslím, že bylo asi kolem 8 stupňů, tak jsem si na sebe vzala legíny, kraťasy, tričko, mikinu a softshellovou bundu.


Překvapilo mě, kolik lidí mělo ten stejný nápad jako já a také vyrazilo běhat. Za dobu svého běhu jsem potkala nejmíň deset dalších běžců a k tomu ještě asi 100 lidí, kteří se byli jen tak projít, a prý že je v našem městě mrtvo.  


Zaskočilo mě, jak moc jsem po zimě ztratila kondičku, většinou jsem uběhla tak 8 až 12 kilometrů a dnes jsem byla naprosto hotová i po 4 a přitom to není tak, že bych celou zimu nic nedělala, normálně jsem chodila na florbalové tréninky a zápasy. Každopádně jsem si řekla, že se teď opět začnu běhání naplno věnovat a doufám, že se mi má předchozí kondice brzy vrátí. :)


Běhám s aplikací Nike+Run Club, kterou si nemohu vynachválit. Určitě existuje mnoho dalších běžeckých aplikací, ale tahle je podle mého názoru nejlepší a navíc je zadarmo. Můžete si tam i navolit vlastního "coache", který vám s běháním bude pomáhat. 




Běháte také?

Pokud ne, určitě to zkuste :)

You May Also Like

9 komentářů

  1. Já mám v plánu s běháním konečně začít :D A opravdu doufám, že tentokrát mi to vyjde :) Držím palce, ať se brzy dostaneš zas do formy a uběhneš deset kiláků jak nic :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem si říkala, že se běhání začnu věnovat naplno. Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  3. Joo já jsem ve čtvrtek konečně začala. :) Totiž jako po zimní přestávce, jinak běhám už spoustu let. Více méně vlastně od té doby, co jsem se to naučila. Nejdřív jsem běhala při hře na babu a pak jsem se pozvolna zaměřila na běh samotný. Bez přestávky. :)

    V zimě běhám nerada. Hned mi mrznou ruce. :D
    Vlastně i teď jsem měla cyklistické rukavice. :D A k tomu přirozeně čelenku...
    Na rozběhání jsem si dala úplně kratičkou trasu. Byla to jen taková ukázka, připomenutí toho, co mám ráda.... abych měla dobrou náladu. :) Nebyla jsem fyzicky úplně ok a ani jsem neměla moc čas. Jenom to počasí bylo moc lákavé. :D

    Tak hodně kilometrů! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mi vždycky v zimě hned mrznou ruce a celkově to prostě moc nemusím. Tak hodně štěstí! :) A děkuji :)

      Vymazat
  4. Ta appka je boží! Sama ji používám. (teda, když se jednou za rok rozhodnu, že půjdu běhat) :D Měla bych začít se sebou něco dělat. :/ :D

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu skvělá no :) ale prosímtě :D

      Vymazat
    2. Ale fakt jo! :D To ležení doma už nejde! :D

      Vymazat