Girl talk #3

by - února 16, 2017

Ahoj všichni! Na dnešek jsem si pro vás připravila již třetí díl Girl talku. Dlouho jsem přemýšlela, jaké téma budu probírat tentokrát a rozhodla jsem se pro něco, co v poslední době vídám hodně často a nepřipadá mi to správné.
Nezáleží na tom, jestli s kamarádkami někoho míjíme ve škole, na ulici nebo jen někoho vidíme na fotografii, ale dost často se ozvou slova "chtěla bych být jako ona". Zkuste si tato slova párkrát zopakovat: "chtěla bych být jako ona". Nezdá se vám to šílené? Proč nikdy nejsme spokojeni sami se sebou a stále máme potřebu se někomu vyrovnávat? Neříkám, že je špatné mít nějaký svůj osobní vzor, ten máme samozřejmě každý a je to úplně přirozené, ale zároveň by se nám mělo líbit to, kdo jsme my samotní a případně se jen inspirovat ostatními. 


Řeknu vám pravdu - když se budete snažit napodobovat člověka, kterého mají všichni rádi, tak vás nikdo mít rád nebude. Ten člověk toho také přeci nedosáhl tím, že by napodoboval někoho jiného. 
Opravdu v každé poradně se nyní dočtete, že máte být sami sebou a že je to to nejdůležitější, co byste měli dělat. Možná vám to už pomalu začíná připadat jako klišé, ale je to pravda. Je to úplně stejné jako s psaním - když budete někoho kopírovat, pravděpodobně se vám nikdy nepovede zaujmout. Jednoduše ukažte, co ve vás je. Na světě neexistuje jediný člověk, který má stejné zkušenosti, povahu, vzhled a životní příběh jako vy, tak toho využijte. Nebojte se být sami sebou a ukazovat lidem jak své dobré, tak i špatné stránky. Nikdo nejsme dokonalý, dokonalost už totiž dávno vyšla z módy. 

Na druhou stranu mě docela štvou dnešní lifestylové a módní časopisy, ve kterých většinou bývají perfektně oblečené a nalíčené modelky, které vám radí jak se oblékat, jak se malovat a dost často i jak se chovat. V jednom nejmenovaném časopise jsem dokonce na jedné stránce našla článek o tom, jak bychom si měli sami sebe vážit a mít se rádi a hned na další straně jsem objevila článek "Jak se obléci, abyste zaujali každého muže". Možná byste toho muže podle rad z článku opravdu zaujali, ale nebyli byste to vy. Udělejte si na to názor sami. 
Dříve, když jsem ještě ani z části nevěděla kdo jsem, pokoušela jsem se být jako někdo jiný, ale byla to jedna z největších chyb v mém životě. Nemůžeme si jen tak říct, že se staneme někým, kdo bude dělat jiné věci než doposud, bude se chovat jinak než doposud a bude vypadat jinak než doposud. To prostě nejde, je to proti lidskosti a to si pamatujte...

Jaký je váš názor na toto téma?

You May Also Like

10 komentářů

  1. Pekny clanok, myslim, ze napodobnovanie inych ludi je len v urcitom case zivota, ked si clovek hlada svoju identitu. Ale casom to prejde a zostane iba inspiracia :). Aspon u mna to ted tak bola, ked som bola mladsia chcela som vyzerat ako ta alebo ona herecka. Teraz chcem vyzerat ako ja, ale rada sa necham inspirovat druhymi. 🙂🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) děkuji. Také jsem se takhle hledala...

      Vymazat
  2. Hezký, milý, rozumný :) Když jsem četla ty řádky o tom napodobování, tak jsem si vzpomněla, že jsem si to jako mladší i myslela, že by to mohlo fungovat, no, naštěstí vím, že ne. Jako jo, někdy je to težký se nesrovnávat, je to všude, vždy se snažím představit jen sebe a svou cestu, kterou jdu a není ničí jinčí a jinčí být nemůže, to pomáhá. Těším se upřímně na další girl talk :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem opravdu moc ráda že se ti článek líbil :). Je opravdu těžké se s nikým nesrovnávat a podle mě ani nejde být úplně 100% sama sebou, ale také se snažím představovat si jen sebe samotnou a nikoho jiného :).

      Vymazat
  3. Hezky napsaný článek :) Občas mě zaujme člověk, který má charisma a někdy si taky řeknu, proč nejsem taky taková. Často jsem si přišla taková obyčejná, ale až teď, když mám přítele, došlo mi, že mě má rád takovou, jaká jsem a v tom je to kouzlo <3 člověk by měl být sám sebou, každý má v sobě nějaké kouzlo :)

    http://hermator.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) také jsem si tak připadala, ale došlo mi, že nikdo není obyčejný. Jsem ráda, že to vidíš stejně :)

      Vymazat
  4. Páni. Ten článek je bomba! Úplně moje myšlenky! Také hrozně často nad tímto tématem přemýšlím a vždy skončím u toho, jak je to stupidní, jak přemýšlením nad ostatními a ztrácím tím svůj čas. Vážně je to úplně, s prominutím, mindfuck. :D

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, děkuji :) také vždy skončím u toho, jak moc stupidní to je :D.

      Vymazat