Jak být dobrý bloger?

by - února 20, 2017

Otázka, která tíží opravdu hodně začínajících blogerů a blogerek. Už ze začátku bych vám měla říct, že žádný osvědčený recept na to, jak být dobrým blogerem prostě neexistuje. Velkou roli v tom hraje štěstí a mnoho dalších faktorů, ale jsou tu nějaké věci, které vám určitě k úspěchu v blogování hodně pomohou. Jsou to spíše takové postřehy, které jsem za svou blogerskou "kariéru" nasbírala a chci se s vámi o ně podělit. :)



Buďte sami sebou

Nikdy se nestanete lepšími tím, že budete kopírovat názory ostatních. Články by měly odrážet vaši osobnost, proto do nich dejte co nejvíce sebe samotných a ukažte světu, jaká úžasná osůbka jste. Nebojte se projevit svůj názor. Nikdo jiný není jako vy, tak proč toho nevyužít?


Otevřete se

Neříkám, že byste měli na blog psát úplně každý detail z vašeho života, ale určitě ukažte čtenářům kdo jste, co vás baví, jaké máte zájmy a koníčky, jak vlastně vypadáte a tak dále. Mě samotnou moc nebaví číst blogy, u kterých není poznat, kdo ho píše nebo jaký ten člověk vlastně je. 


Komunikujte

Odpovídejte na komentáře nebo na případné emaily, komentujte na ostatních blozích a poznávejte nové lidi! Já sama už jsem si v blogerské komunitě našla pár kamarádek. Je skvělé poznávat lidi se stejným zájmem (závislostí :D). 


Publikujte fotografie

Nemám ráda články bez fotek, nikdy mě tolik neosloví jako článek, ve kterém nějaké jsou, ale hlavně to nepřehánět! Také se snažte, aby vaše fotografie vypadaly co nejlépe - dobře zaostřené, upravené a tak dále. Na úpravu fotek na blog (pokud jsou z mobilu) používám VSCO cam.


Vše si užívejte!

Blogování by měla být hlavně zábava a děláte to především pro sebe. Začátky nikdy nejsou jednoduché, ale o to více vás těší výsledky. :)

Doufám, že vám tento článek alespoň trochu pomohl a myslím, že mi s těmito tipy dá hodně blogerek za pravdu. Tohle byly věci, které jsem se během blogování sama naučila a jako začátečník jsem podobné tipy vyhledávala, proto jsem se je rozhodla sepsat. 

You May Also Like

20 komentářů

  1. Super rady, určite si ich budem držať v pamäti!🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Aaano, blogování si užívám a už docela dlouho. :)
    K té otevřenosti... no, myslím, že jsem se za těch devět a půl let otevřela až moc, o některých věcech jsem psala až moc detailně. Na jednu stranu se chápu, potřebovala jsem se vykecat, na druhou stranu se za to stydím... Teď se tomu na novém blogu pokusím vyhnout. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk musí mít nějakou hranici no :) také bych sem určitě nenapsala vše o mém životě, potížích atd..

      Vymazat
  3. Určitě zajímavý článek. Sama jsem blogerka začátečnice, a tak jsem tento článek uvítala s velikou radostí! Zajímalo by mě jak dlouho vlastně bloguješ? A jak dlouho ti trvala "cesta k úspěchu"? :D ♥♥♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :).. Něco přes rok - není to ani moc, ale ani málo :).. tomuto blogu se věnuji od září a snažím se to dělat naplno :)

      Vymazat
    2. Je to vidět, že do blogu dáváš všechno. Také bych chtěla dosáhnout počtu čtenářů jako máš ty! ♥♥♥

      Vymazat
  4. Hezké rady. Je to hodně o štěstí a pak o velké dřině!

    NEPLECHA NA PLECHU

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je myslim otazka nie len pre zacinajucich blogerov, ale asi kazdy si to obcas kladie aj ked ma blog uz o nieco dlhsie. Inak so vsetkymi tvojimi tipmy suhlasim :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi máš pravdu, také jsem si vlastně kladla tuto otázku a tak jsem došla k napsání tohoto článku :) děkuji :)

      Vymazat
  6. súhlasím so všetkými bodmi :) pekne si to zhrnula :)

    OdpovědětVymazat
  7. Je to dobře shrnuté, sama teprve začínám a snažím se, aby mé články byly zajímavé, ale zároveň ze sebe nechci dělat někoho jiného. Jinak appku VSCOcam taky používám, je boží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, tak hodně štěstí do budoucna a ať se daří! :)

      Vymazat
  8. Souhlas, takovej základ, čeho by se měl každý držet, hlavně té osobitosti, to dělá dost :) Ještě je dobrý mít články originální, v rámci možností a pravidelné. Ne článek za každou cenu, ale jednou za měsíc to taky není vončo :D

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné základní body, souhlasím! Jen ta otevřenost je dost individuální záležitostí, jsou blogy, které jsou skvělé, aniž bych potřebovala vědět a vidět, kdo je píše. To, co píšeš, platí obecně hlavně pro lifestyle, beauty, osobní a podobné blogy :)

    OdpovědětVymazat